Reportaż

Reportaż czy też wideorelacja jest doskonałym sposobem na uwiecznienie ważnych wydarzeń z punktu widzenia firmy, organizatora przedsięwzięcia. Relacje to nie tylko rejestracja wybranych fragmentów konferencji, wydarzenia kulturalnego, czy spotkania integracyjnego opatrzona wypowiedziami uczestników czy organizatorów, to także bardzo dobra forma promocji wydarzeń, tak kulturalnych jak i biznesowych. Dobrze zrealizowane reportaże mają odpowiednią długość, pokazując „w pigułce” najważniejsze elementy wydarzenia. Zmontowane dynamicznie, z dobrze dobranym podkładem muzycznym mogą posłużyć do pozyskiwania partnerów i sponsorów kolejnych edycji wydarzeń. Mogą być narzędziem wizerunkowym informującym o rodzaju działań, w które firma się angażuje, a także pokazującym jej relacje z otoczeniem – partnerami biznesowymi, klientami (konferencje), pracownikami (imprezy firmowe). To narzędzie, które posiada duży potencjał promocyjny